annenaarzambia.reismee.nl

Ochtend dag 7: dé victoria falls

Na de late avond van gisteren ging de wekker om kwart over 7 voor een trip naar de victoria falls: een van de 7 natuurlijke wereldwonderen. Er was van te voren gezegd dat je nat zou worden en we kregen een poncho, dus prima dacht ik. Dat we zó doorweekt zouden worden als we waren, had ik geeen idee van. We begonnen aan de loop en we zagen prachtige grote regenbogen, zo groot heb ik ze nog nooit gezien. Vervolgens gingen we naar de andere kant, dat was zo'n 70 meter van de watervallen verwijderd, anders gezegd; we werden zeiiiiiknat. Zelfs met poncho's aan, ik kon mijn kleren uitwringen en bij elke stap die ik zette wrong ik mijn sokken uit. Er was geen droog plekje in mijn schoenen te vinden. Die staan nu dan ook in de felle zon te drogen. Maar het was echt prachtig. Beschrijven kan ik het niet goed, maar: groot, woest, nat en mooi.... dat weet ik wel.

Om 1 uur staat beerolympics op het programma. Ik zit in het team bij Ryan, Jayme, Elisa en Jordan. Wij gaan vol voor de winst uiteraard. ????????????????

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!