annenaarzambia.reismee.nl

Dag 13: de laatste dag van de helft van de groep

Vandaag was de laatste dag voor ongeveer de helft van de groep. De grote groep van Colorado State University vertrekt morgen weer naar huis. In de ochtend gingen we met 9 vrijwilligers naar shungi. Met de gewone sportvrijwilligers en 3 vrijwilligers die het sportproject eens uit wilden proberen. We dachten dat we met veel waren, maar dat bleek volkomen van pas te komen. We zouden eigenlijk grade 5a en dan grade 5b hebben, maar we bleken ze tegelijkertijd te krijgen. Vervolgens dacht de lerares van grade 2 dat zij haar leerlingen moest brengen voor een gymles, omdat dat vorige week zo was. Kortom, we hadden 3 klassen tegelijkertijd. We hadden de sportvrijwilligers opgedeeld en de andere vrijwilligers ook verdeeld onder de klassen. Katie ging mee om foto's en videos te maken voor op de African Impact website. Ik had samen met Austin grade 5a. Het was de eerste keer dat zij van ons gymles kregen, dus ze wisten nog niet helemaal hoe het allemaal werkte. Nadat ze na een 20 minuutjes trefbal onder de knie kregen, was het eigenlijk alweer het einde van de les. Hele leuke ochtend.

In de middag was ik opnieuw ingedeeld in het Linda Farm Sports project. Ik heb onder andere met wat meisjes touwtje gesprongen. De jongens voetbalden of speelden met de rugbybal.

Vrijdagavond, laatste avond voor CSU, begon met zo'n 7 mensen die de bombsquad deden. Bij de bombsquad moet je zo snel als je kan 7 jägerbombs (shot jägermeister+energydrank) atten, heel vies. Daarna wat bierpong gekeken, rage cage gespeeld en toen zijn de meeste mensen uitgegaan. Ik zou eerst ook gaan, maar ik had een date...... ;) Om 3 uur 's nachts was het dan toch echt tijd om afscheid te nemen. De volgende ochtend stond namelijk de overnight safari op de planning en aangezien ik veel slaap gemist heb afgelopen dagen, leek het me geen goed idee nog langer op te blijven, hoe graag ik ook wilde. Kort nachtje van ongeveer 3 uurtjes & klaar voor de safari. Kussssss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!