annenaarzambia.reismee.nl

Dag 18: moment of truth

et was dé dag van de uitslag. Om 8 uur in de ochtend kwamen de normeringen online en tussen 5 en 6 zou ik het telefoontje van mijn mentor krijgen.

Eerst de ochtend; helaas, was ik nog steeds ziek, waardoor ik het ochtendproject moest missen. Het middagproject wilde ik toch echt proberen dus dat deed ik ook. YCTC, youth community training center, it was. Gewoon kleuren en uno spelen met de kinderen. Van een van de locals daar kregen we een kleine rondleiding. Ik vond de kinderen daar een stuk brutaler dan alle andere plekken waar ik ben geweest, maar het was evengoed wel leuk. Ohja, ik ben deze week social sally, oftewel ik moet deze week foto's maken voor op de website. Na het middagprogramma begon het wachten. Rond half 5 was ik thuis en toen begon het wachten. Niet echt zenuwachtig, totdat ik van verschillende mensen hoorde dat ze geslaagd waren. Toen kwamen de zenuwen, maar nergens voor nodig, want ik ben dik geslaagd. Geen onvoldoendes op mijn lijst en ook geen onvoldoendes gehaald voor een eindexamen. Hoogste punt? Wiskunde B. Hoe? Geen idee. Hoe hoog? 8.5. Best wel trots.

Ik heb het goed gevierd ondanks dat ik nog steeds niet lekker was. Ik kreeg drankjes aangeboden van Katie en Georgia en we hebben wat kaartspellen en bierpong gespeeld. Om 10 uur lag ik in bed, want ik wil op mijn laatste dagen niet nog een keer mijn project missen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!