annenaarzambia.reismee.nl

Dag 19: nieuwe favoriet

Helaas ben ik nog steeds niet lekker en is mijn buik nog steeds ziek. Ik ben daarentegen wel naar de projecten geweest vandaag. In de ochtend Libala government school, grade 5. We waren met 4 vrijwilligers (Ashtyn, Joe, Katherine en ik) en ja, schrik niet, 70 leerlingen. Katherine is een gewellllllldige vrouw uit Schotland. De coolste 34-jarige die ik ooit ontmoet heb! Oke terug naar de les. De kindere van deze school gedragen zich gelukkig voorbeeldig, waardoor de les goed verliep. We hebben kickball met ze gespeeld (softbal maar dan met schoppen tegen een voetbal). Leuke ochtend.

In de middag had ik artclub bij DCC. Ik denk dat dit het allerleukste middagproject is wat ik gedaan heb. We hebben rammelaars gemaakt met lege wc-rollen en kettingen gemaakt van wc-rollen. Supersuper tof.

Elke donderdag moeten sommige kamers de resourceroom opruimen of ecobricken. Wij waren vandaag weer aan de beurt voor ecobricking. Iedereen heeft daarbij een lege plasticfles. We vullen die met allerlei plastic totdat het heel hard wordt. Deze harde flessen, gevuld met afval, gebruiken ze hier om huizen mee te bouwen (als een soort fundering voor in her beton geloof ik).

Vanavond weer tijd voor BBQ en hopelijk is mijn buikje morgen weer de oude. Kussieeeeees.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!