annenaarzambia.reismee.nl

Dag 21: nieuwe dierenvriendjes

Vanochtend om 6 uur ging de wekker voor de cheetah en lion walk! Ik voel me vandaag iets beter, dus er is vooruitgang. Om 6:45 vertrok het busje. Daar aangekomen hadden we eerst de cheetah walk. Eerst op de foto met de cheetah's. We konden de aaien en knuffelen. Wel altijd laag bij de grond blijven en je moest ze van achteren naderen. Na de fotoshoot begon de wandeling. Er waren 3 cheetah's. Onze cheetah heette Lulu. Eerst was Lindsay aan de beurt om te wandelen met de cheetah en daarna ik. Nog niks aan de hand verder, maar na mij kwam een man. En 1, 2, 3 cheetah weg. Ohja, ze zijn zeer snel!!! De cheetah begon een spelletje te spelen met de verzorgers, een soort kat-en-muisspel. Hij kwam wat dichterbij, en net voordat hij gepakt kon worden sprintte hij weer weg. Uiteindelijk hebben ze hem naar hun verblijf kunnen jagen.

Na de cheetah walk hadden we de lion walk met Milo en Mona, een broertje en een zusje, beide 10 maanden oud. We hebben een wandelingetje gemaakt met mevrouw en meneer, foto's genomen en ze geaaid. Daarna terug naar huis gegaan en een rustige slaperige dag aan het zwembad gehad. Vanavond een gezellig avondje en uiteten. Morgen komen er weer wat nieuwe vrijwilligers aan. Volgende week in totaal 15! Maar woensdagavond zit ik weer in het vliegtuig terug. Nog een half weekje genieten dus.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!