annenaarzambia.reismee.nl

Dag 24: laatste volle dag

Vandaag mijn allerlaatste volle dag in Zambia. Het is bijna tijd om weer naar huis te gaan. Vanochtend om 7 uur werd ik opgehaald voor de micro lite over de victoria falls. Een beetje eng vond ik het wel van te voren, maar wow wat was dat mooi! In een soort open zweefvliegtuigje met motor vloog ik over de Zambezi river en over de prachtige victoria falls. Ik zag vanuit de lucht olifanten lopen, nijlpaarden zwemmen en buffalo's grazen. Echt wauw. het was prachtig, net zoals de foto's die daarvan gemaakt zijn. Vandaag een redelijk frisse dag hier. Mijn plan was om de victoria falls nog een keer te bezoeken voor een paar wandelingen, maar omdat het niet heel warm is en ik ze al gezien heb, had ik besloten niet te gaan. Je wordt heel nat en zonder zon is dat wel heel koud. Vanavond mijn laatste avond hier en morgenochtend heb ik nog een walking safari om 6:45 's ochtends om neushoorns te zien! Daarna is het tijd voor afscheid en daar zie ik wel een beetje tegenop, maar aan alles komt een einde (behalve de herinneringen). Xxx

Reacties

Reacties

Oma Tieke

Wat heb je een onvergetelijke tijd gehad in Zambia. Ik heb genoten van al je blogs! Je oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!