annenaarzambia.reismee.nl

Extraatje: surpriseeeeee for me

Oke nog even een kleine update van vanavond. Na de BBQ vanavond wilde ik even gaan douchen, dus ik liep het huis in en toen werd ik teruggeroepen door Katherine. Ze vroeg eat ik ging doen en of ik een minuutje voor haar had. Nou dat had ik wel. Ze deed haar arm over mijn schouder en leidde me terug naar het zwembad. Toen moest ik gaan zitten en mocht nims vragen. Heeeel vreemd allemaal; ik had geen idee wat er aan de hand was. Toen zei ze opeens dat ze een koekje voor me had, een aardbeienkoekje. Dat was dan waarom ik mee moest komen naar buiten?! Nou na 10 minuten naar dat koekje te hebben gestaard, nog steeds redelijk confused. Toen kwamen opeens van achteren van mij alle vrijwilligers aanlopen met een chocolade taart en een kaart waar ze wat opgeschreven hadden. Ik was suuuper verrast en aaaw het was heel leuk (& de taart was ook nog eens lekker). Na nog wat kaarten en wat hangen is het nu toch wel echt tijd om te slapen. Slaap zacht.

Reacties

Reacties

Oma Tieke

Wat ongelooflijk leuk dat ze je zo verrast hebben. Hoop dat je de chocoladetaart verdraagt en snel weer beter bent! Xxx oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!