annenaarzambia.reismee.nl

Dag 9: chaotisch dagje wel

In de ochtend was het weer tijd voor het ochtendproject: vandaag libuyi community school, grade 3. Deze week ook een nieuw gymprogramma, met als maingame trefbal. Grade 3 is redelijk jong waardoor het engels er nog niet helemaal in zit. Dat maakte het moeilijk om de spellen goed uit te leggen. We hadden wel een local bij ons Geiza (als je dat zo schrijft); hij kon ons helpen de spellen uit te leggen. Ze luisterden redelijk, maar het respect voor elkaar was ver te zoeken. Ik moest verschillende keren tussen ruziënde kinderen inspringen, omdat ze vechtten om wie de bal mocht hebben. Trekken, duwen schreeuwen; we zagen het allemaal voorbij komen.

In de middag moest de hele groep die het medische project doet, HIV/aids voorlichting geven en stond er voor mij Linda afterschool op het programma. Dat is een soort naschoolse opvang waarbij we tekenspullen, ballen, spelletjes en boekjes meenemen voor de kinderen. Vandaag is er daar helaas de telefoon van Austin gestolen door een van de kinderen waarschijnlijk. Normaal gesproken gebeurt het hier niet, maar helaas vandaag werd iedereen weer even met de neus oo de feiten gedrukt. Ik had mijn oude telefoon meegenomen voor een lokale simkaart. Hij gebruikt die nu even tijdelijk voor de komende week.

Vanavond krijgen we pasta bolognese en daarna ga ik hopelijk lekker vroeg naar bed. Ja klopt, dat was gisteren ook de planning, maar dat werd 1 uur 's nachts hahaha. Daarom heb ik vanmiddag een dutje gedaan om dat in te halen. Groetjesssss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!